recent posts

๑۩۞Q&A #January '15۞۩๑

2015/02/08


Witam wszystkich!
Ogólnie piszę teraz wszystko bardzo zestresowana, ponieważ w końcu udało mi się nagrać mój pierwszy filmik na kanał. Było przy nim naprawdę dużo roboty, siedziałam z Gosią przy nim ponad 3 godziny. Najwięcej czasu zajęły cięcia, ponieważ tak się denerwowałam nagrywając, że co chwilę się powtarzałam, walnęłam coś niepoprawnego gramatycznie, powiedziałam coś niewyraźnie lub coś totalnie nie z tej beczki. W ciągu 30 minut (ponieważ tyle z początku trwał filmik) powiedziałam około 40 razy słowo "ogólnie także", było strasznie dużo przeciągnięć typu "aaaaaaa" i "yyyyy". Albo miałam dziwną mimikę twarzy, albo coś nie pasowało. Z 30 minut zrobiło się 8 minut. Tyle ile się namordowałyśmy to nie mało, a tyle ile naśmiałyśmy się to jeszcze więcej. Jednak jestem zadowolona z efektu, jak na pierwsze video, myślę, że mogło być gorzej. Przy chwili wolnego czasu na pewno zrobimy "making off"! Myślę, że osobom, które tak długo na niego czekały powinno się spodobać, chociaż mogli wymagać ode mnie czegoś więcej i się zawiodą. Jednak myślę pozytywnie i cieszę się z efektu końcowego!
Postaram się takie pytania i odpowiedzi robić co miesiąc, za to to video jest za styczeń.
Także zapraszam do obejrzenia:)



Zapraszam dalej na:

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro    

7 komentarzy:

  1. Kocham kocham kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. "niektórzy twierdzą że po prostu jestem debilem" haha :D
    super filmik, jak na pierwszy raz to naprawdę super ci poszło
    czekam na kolejny, kochana ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie montowalyscie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :)
    I filmik jak na pierwszy też, super powodzenia przede wszystkim na youtube! Czekam na więcej filmików :)
    Powodzenia, z czasem będzie lepiej :))

    mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz w takim odcieniu rozu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń