recent posts

SUNDAY LOOK// MAKEUP TUTORIAL

2015/12/06


Chciałam Wam dzisiaj tak w skrócie pokazać mój niedzielny outfit. Jest dziś jeden z przyjemniejszych dni, które towarzyszą jesieni. Raz na jakiś czas zaświeci radosne słońce. Trzeba się cieszyć i korzystać z chwili. Słońce tak szybko zachodzi, że nie wyrabiam się często ze zdjęciami. Muszę bardziej popracować nad organizacją swojego czasu. Ostatnio każdego dnia, kiedy przychodzę ze szkoły pierwsze co robię, to zabieram się za jedzenie, a później za książkę. Takim trybem życia skończyłam całą sagę "Wybrani" (którą jak najbardziej polecam, zakochałam się) w trochę ponad tydzień. Dziś nie miałam dostatecznie dużo czasu, aby zrobić dla Was więcej zdjęć, ale myślę, że raz na jakiś czas przejrzysty post się może przydać.





Mam dla Was również przygotowany tutorial na makijaż, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Jest on typowo jesienny, starałam się go dopasować do naszej pory roku. Tak jak mówiłam na filmiku, chociaż nie lubię jesieni, na moim kanale będziecie mogli zobaczyć sporo jesiennych video. Mam nadzieję, że pomimo szarej pogody za oknem jakoś te filmiki umilą Wam życie! Strasznie się cieszę, kiedy piszecie mi, że wprowadzam taką pocieszną i optymistyczną atmosferę w Wasz dzień. O to chodzi! Bardzo mi na tym też zależy! :)





futro ROMWE // sukienka ROMWE // torebka SHEIN // kapelusz RESERVED // buty SHEIN

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia dokładnie jakbyś z tumblr wzięła. Cudne są :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Czwarte jest moim ulubionym~ Też mieszkam w Kielcach, a nigdy się nie złożyło, abyśmy się zobaczyły... To nie jest duże miasto ;;

    www.enubinnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sagę Wybrani, jest cudowna :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty brzydka bez makijażu, ile pryszczy jezuu.. Zacznij o siebie dbać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pryszcze znikną, głupota ludzka będzie cały czas :(

      Usuń
  5. ładne futro

    Zadko można spotkać osoby które prowadzą blogu lifestyle na tumblr.com . Chce udowodnić wszystkim że można prowadzić bloga na tej platformie : zapraszam do mnie http://eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieram się za oglądanie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia jak zwykle przepiękne! To super, że pomimo braku dobrej pogody nadal coś dla nas robisz :)
    początkująca -> http://cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw <3

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz zabieram sie za ogladanie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Chyba skuszę się na tą książkę :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są jak zwykle świetne! Cudowny filmik!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny film,zdjęcia piękne jak zawsze:* zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń