recent posts

SNAPY GWIAZD! KOGO WARTO OBSERWOWAĆ NA SNAPCHAT?

2016/01/31

XXI wiek od samego początku zapowiadał się ciekawie. Nowe wynalazki- zaczynając od sztucznych chmur, przez samochody hybrydowe, aż po sztuczną trzustkę. Weszła też cała GADŻETOMANIA. Od już dobrych paru lat cały świat oszalał na punkcie aplikacji społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, Tumblr, Ask.fm, a od ponad roku w końcu Snapchat. Kiedy znajoma pokazała mi na początku 2013 roku białego duszka na żółtym tle nie przypuszczałam, że robienie setek snapów stanie się codziennością.


Pozujemy, chwalimy się nowym zakupem, podróżą, pogodą, przy selfie wypychamy staniki, pośladki, robimy z siebie typowego idiotę albo dostojną damę czy pokazujemy kulisy sesji zdjęciowych pod prysznicem. Zawsze też możemy pokazać prawdziwego siebie, poprawiać nastrój innym ludziom, prawić morały, opowiadać śmieszne, frustrujące lub nużące historie. A dzięki My Story- obserwujemy życie innych ludzi. Za co więc ja lubię Snapchata?

Od dłuższego czasu nie wyobrażam sobie poranka bez telefonu w łapie przeglądając moje portale społecznościowe zaczynając od snapów znajomych i gwiazd. Możecie myśleć, że to strata czasu- czasem spędzam nad tym godzinę. Dzięki ludziom, których obserwuję mogę powiedzieć, że zaczynam dzień z nutą humoru. Pokazuję innym swoje życie codzienne, kulisy z sesji zdjęciowych czy videoblogów. Często też odpowiadam na pytania, tańczę do disco polo, opowiadam kompromitujące sytuacje czy wygłupiam się ze znajomymi. Pokazuję prawdziwą siebie. Jest to najlepsza forma bezpośredniego kontaktu z Wami- moimi czytelnikami.
MÓJ SNAPCHAT: @ALEKSANDRACEDRO

W takim razie kogo obserwować i nie zwariować?

Zacznę więc od mojej faworytki, której snapy przeglądam zawsze rano, gdyż dzięki innej strefie czasowej po przebudzeniu mam niezłą dawkę śmiechu! Przed państwem zagraniczna vloggerka Eva Gutkowski (lepiej znana jako MyLifeAsEva) 
@EVADANCER94



Mówiąc "nie zwariować" mam na myśli negatywne tego słowa znaczenie, gdyż zwariować dzięki Evie można, ale tylko w ten pozytywny sposób. Dziewczyna ma pełno energii, a jej snapy poprawiają humor nawet w najgorszych przypadkach. Zawdzięczam jej już wiele energicznych poranków!

Skoro zaczęłam od zagranicznych vloggerek z miłą chęcią zapraszam Was do reszty ich paczki! Tak, paczki, wszystkie dziewczyny są tak samo zakręcone i przyjaźnią się ze sobą.

Meredith Foster @itsmerefoster MamamiaMakeup @mamamiaaaaaaaa 
Lidalu @lidalu11 Sierra Furtado @sierrafurtado



Z nimi zawsze GOOD VIBES ONLY!!

Zostając przy zagranicznych gościach- dalej chciałabym pokazać Wam snapchata bloggerki, którą możecie znać z wielu okładek magazynów znanych na całym świecie. Niedawno zobaczyliśmy jej piękną buzie na naszym polskim JOYu. Myślę, że spełniła największe marzenie każdej gwiazdy- zadebiutowała nawet na okładce VOGUE. Wykładała również na Harvardzie. Jest najlepiej zarabiającą bloggerką na świecie, a jej stroną TheBlondeSalad.com zajmuje się zaufany Team.

Chiara Ferragni @chiaraferragni 




Na jej snapchacie zobaczycie jedne z najpiękniejszych miejsc na świecie, najpiękniejszych stylizacji, najlepszych pokazów mody na świecie jak i najpiękniejszą buzię samej Chiary.

A jeżeli ktoś lubi pomalowanych chłopaków, to ten pan wpadnie Wam w oko! Bretman Rock to typ człowieka, który traktuje życie na baaaardzo duży dystans. Jeżeli nie jesteście tolerancyjni i bierzecie życie za poważnie, długo u niego miejsca nie zasiedzicie. Pomijając jego poczucie humoru, chłopak potrafi się tak malować, że każda kobieta z pewnością mu tego zazdrości. Pomimo niskiego wzrostu- nadrabia talentem. Jak cholera!

@bretmanrock



Dla osób, które chcą być modnie na bieżąco, ale nie przesadzając polecam snapchata zagranicznego magazynu Glamour.
@glamourmag


Biegające majtki, skaczące staniki, powiewające włosy i nowości w świecie pięknych pań.


Victoria's Secret! @vspink


Zajrzyjmy teraz jakie gwiazdki polecić mogłabym w Polsce.

Zacznę od osoby, która genialnie motywuje do stawania twardo po ziemi i realizacji swoich celów jest Michał Wawrzyniak. Znajduje czas na nauczanie poprzez dawanie wykładów, prowadzi szkolenia i warsztaty, publikuje ogromne ilości materiałów w postaci artykułów oraz materiałów edukacyjnych audio/video. Na koncie ma książki takie jak "Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają" oraz "Guru kultu..ry" które czekają w mojej bibliotece. Sam z miłą chęcią poleci Wam parę innych egzemplarzy.

@mike_waw


Jedną z polskich blogerek jakiej oglądam snapy od początku do końca i z podziwem patrzę na jej pracę i sukces, jaki osiągnęła jest Jessica Mercedes. Szczerze przyznam, że kiedyś miałam do niej zupełnie inne nastawienie, dopiero po dłuższym czasie właśnie Snapchat otworzył mi oczy. Teraz stała się moim autorytetem, osobą, za którą chciałabym podążać. Jeżeli tak jak ja kiedyś jesteście do niej nastawieni negatywnie polecam dodać ją na swojego snapchata:

@jessimercedes


Dalej mamy kolejny duet.. a raczej małżeństwo. Czyli ciocia i wujaszek liestyle! U cioci zawsze dawka śmiechu, zabawy czy całkiem niezłych ciekawostek. U jej męża trochę inne klimaty, gołe baby, zwierzęta i zawsze impreza... jak to u wujka bywa. Ta para jest tak dobrana, jak para spodni z levisa. Dwója blondynów:

@ciocialiestyle oraz wujaszek @liestyle 



Oraz typowo, jeżeli chcecie zobaczyć życie prawdziwych gwiazd od kulis obowiązkowo zajrzyjcie na snapchat Justina Biebera @rickthesizzler czy Seleny Gomez @selenagomez. Oraz dla fanów Tini Stoessel znanej jako Violetta, zajrzyjcie też do niej @tinistoessel213.

To tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że ktoś z tej paki Wam przypasuje i sami zobaczycie, kogo warto obserwować na snapchacie! Więc właśnie, A KOGO WY OBSERWUJECIE NA SNAPCHACIE? Dajcie koniecznie znać w komentarzach! Może i mi ktoś przypadnie do  gustu!


MÓJ SNAPCHAT:
ALEKSANDRACEDRO

24 komentarze:

  1. Więcej takich postów, bo są świetne! A wygląd bloga jest jeszcze lepszy niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o dzieki, zaraz niektorych sobie pododaje, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych co wymieniłaś mam na snapie tylko Fitdevangel, ale dodałam też vs i ciocie i wujaszka hehe :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! Ja obserwuje Eve, wujaszka, Maff, Jess i ciocię.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie odpuścić obserwowanie niektórych osób, zaczyna mi się znowu szkoły i nie będę miała czasu, Wiesz może czy Tini nawała nowe snapy w ostatnim wygodniu
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, na ogół nie obserwuję tych snapów jakie podałaś, ale ja uwielbiam ashplumplum, Deynn, maffashion :D
    Zapraszam do mnie!
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na snapchacie obserwuje miedzy innymi @sylviagaczorek oraz @deynn

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis świetny a wygląd bloga cudowny!
    http://paulinaworopaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bretman yaaaaas bitches

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również zmieniła sie opinia o Jess, po tym jak zaczęłam z ciekawościa śledzić ja na snapie. Ciocie i Wujaszka też mam w swoich ulubionych snapowiczach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola jaka Ty jesteś slicznaaaaaaaa, post świetny, ostatnio szukałem snapa tego chłopaka, o którym pisałaś. Wygląd jest - świeży i przejrzysty. Proszę o więcej postów nie tylko z stylizacjami.
    www.czytelnekratki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O paru z tych osób nawet nie wiedziałam 🙈
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu pododaję. :)

    http://anastazjap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mega wpis :)
    świetnie piszesz
    i odrazu pododaje kilka osób x

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny wpis ostatnio znów mam fazę na Snapchat :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, zupełnie coś innego na twoim blogu, fajny taki przegląd snapchatów. Uwielbiam tę aplikację, mam podobnie, często przed snem potrafię spędzić godzinę przeglądając snapy innych. Czekam na więcej! :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam dodac Jorge jako @Jorgeblancosnap ... Wiem z twoich snapow ze go lubisz :) milo ze wspomnialas o tini kgora teraz nagrywa teledyski.... A i polecam @deynn napewno ja kojarzysz bo takze jest blogerka

    OdpowiedzUsuń
  19. więcej takich! np. na instagramie kogo obserwować czy cos! super pomysl

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Chiarę i Evę, od razu dodałam!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam oglądać Maffashion 💋😍

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zestawienie:) ciekawy spis polskich gwiazd jest też na http://snapc.pl/snapchat-gwiazd/

    OdpowiedzUsuń