recent posts

SanDay: Kadzielnia Kielce & OOTD

2016/06/01








LOOK:
kardigan CHOIES // bluzka H&M // spodnie TOPSHOP // torebka LYDC LONDON

Jeżeli miałabym wybrać czy wolę pisać czy mówić, bez dwóch zdań wybrałabym pisanie. Dlatego też pewnie większość z Was zauważyła, że moje filmiki opierają się na obrazie i muzyce. Od samego początku chciałam, aby Youtube był tylko dodatkiem do bloga. To blog jest moim numerem jeden na liście. Niedługo planuję przejść na własną witrynę, która mam nadzieję Wam się spodoba. Jestem tutaj nietylko dla moich czytelników, ale również dla siebie. Zakładając bloga nie myślałam nad tym, czy kiedyś ktoś się zainteresuje tym co piszę. Stworzyłam z początku własne miejsce w sieci, po czym stało się ono miejscem nie tylko moim. Robię to co kocham i kocham to co robię. Oczywiście, że czasami miewam gorsze momenty, ale blog zawsze jest miejscem do którego mogę uciec. Nigdy nie jest w drugą stronę. Mam nadzieję, że nie tylko ja czuję, że wkładam w to miejsce całe swoje serce.

8 komentarzy:

  1. Jesteś przepiękna!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna torebka *.*
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że kochasz to, co robisz :)
    Piękna torebka :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja i zdjęcia. Mega kolor paznokci :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest prześliczna <3
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik i śliczne zdjęcia, prześliczna torebka!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz pięknie ! Elegancja to coś nowego i absolutnie slicznego!! Powiesz skad buty? Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń